Kerridge Commercial Systems

Kerridge Commercial Systems

Systeem: K8-Babbage

Bedrijfs informatie

Kerridge Commercial Systems

Kerridge Commercial Systems biedt geavanceerde, volledig geïntegreerde ERP systemen aan handel, verhuur en installatie.

Kerridge CS heeft al meer dan 40 jaar ervaring in de handels-en distributiebranche en biedt gespecialiseerde software en diensten van hoge kwaliteit. KCS, met  hoofdkantoor in Hungerford, UK, bedient 25.000 klanten wereldwijd, voornamelijk in Europa, Noord-Amerika, Afrika en Australië. Het bedrijf heeft meer dan 1200 werknemers wereldwijd, waaronder teams op 3 locaties in de Benelux.

Wij ontwikkelen onze oplossingen door middel van een lange en nauwe samenwerking met onze klanten om de meest complexe processen op een simpele en effectieve manier te integreren. Op deze wijze komen de unieke bedrijfsprocessen van de groothandel en andere specifieke kenmerken het best tot hun recht.

 

Waarom kiezen voor Kerridge Commercial Systems?

Wij leveren software en diensten die specifiek en uitsluitend zijn ontwikkeld voor de handel, verhuur en installatie. Onze software is ontwikkeld om de organisatieprocessen binnen deze bedrijfstakken te beheren en optimaliseren.

Onze software is geen aanpassing of doorontwikkeling van een standaardpakket. Hiermee onderscheiden wij ons van onze concurrenten.

Onze ongeëvenaarde kennis van de branche komt voort uit ruim 40 jaar ervaring. Vele organisaties wereldwijd maken al meer dan een decennium gebruik van onze software en worden door ons ondersteund in hun dagelijkse activiteiten. Wij delen in hun ervaringen terwijl hun organisaties zich ontwikkelen, aanpassen aan veranderende marktomstandigheden en uitdagingen aangaan.

Wij bieden totaaloplossingen voor onze klanten. Onze software en diensten kunnen worden geïntegreerd met elkaar wij bieden een zeer breed scala aan add-ons en mobiele apps die van hoge waarde zijn voor jouw bedrijf.

We blijven investeren in geavanceerde technologieën, om oplossingen te creëren die net zo krachtig zijn als relevant: niet alleen de beste in hun soort voor de sector, maar ook schaalbaar en aanpasbaar aan jouw specifieke organisatiebehoeften.

We luisteren naar onze klanten, werken met hen samen en worden deel van het team. Zodoende helpen we de bedrijfsdoelstellingen te verwezenlijken en mogelijkheden en kansen te benutten.

Product informatie

K8-Babbage 2019

Vragenlijst Versie 10: Gevalideerd

K8 is ontworpen om (groot)handelsbedrijven te helpen effectiever in te kopen, efficiënter voorraad te beheren, winstgevender te verkopen en betere service te leveren. K8 is een schaalbaar ERP systeem ontworpen om jouw bedrijf te laten groeien en wordt wereldwijd dagelijks door een groot aantal bedrijven gebruikt. Of je jouw bedrijf nu bestuurt vanuit één locatie of een bedrijf hebt met meerdere vestigingen, K8 kan worden geconfigureerd op de manier die jij nodig hebt voor jouw bedrijf.

Het gemak van K8

De nieuwste versie van K8 heeft alle tools die jij nodig hebt om jouw digitale strategie uit te rollen en je in staat te stellen beter te concurreren. Digitaliseer je bedrijf en realiseer meer winst.

K8 biedt een zeer uitgebreide reeks aan standaard functionaliteiten waaronder bijvoorbeeld:

Handel & Logistiek

·Verkoop en ordermanagement

·Afleverbeheer en planning

·Voorraadbeheer planning

·Magazijnbeheer

·Cash & Carry

Sales & Marketing

·CRM & sales Intelligence

·Omni-channel

·Up-sell & cross-sell

·Forecasting

·Digitaal aftekenen aan de balie

Financieel

·Multi company, multi filiaal

·Volledig geïntegreerde grootboeken

·Debiteuren- en kasbeheer

·Fiscaal digitaal werken

Digitaal

·Debiteuren- en kasbeheer

·Fiscaal digitaal werken

·REST web services

·Koppelingen en integraties

Met K8 heb je altijd inzicht in je huidige voorraad, openstaande orders, marges, boekhouding en belangrijke prestatiemeters. Van offerte tot aan facturatie – je vindt alle benodigde functionaliteiten in 1 systeem.

Schaalbaar
K8 wordt wereldwijd gebruikt door veel grote en kleine handelsbedrijven. K8 kan je ondersteunen ongeacht of je nu één vestiging hebt of een groeiende onderneming met meerdere sub-bedrijven, locaties, magazijnen of zelfs webshops – K8 helpt jouw bedrijf om te groeien, naar welke grootte dan ook. 

Onze software is specifiek bestemd en ontwikkeld om de organisatieprocessen binnen de handel, groothandel, detailhandel, distributiecentra te beheren

Flexibel – Your business. Your way.
Je wilt jouw bedrijf op jouw manier leiden en K8 kan naar jouw behoeften ingericht worden. Van de keuze welke modules te gebruiken tot de inrichting van het systeem, de dashboards en wie toegang heeft tot welke functionaliteit: je bepaalt het allemaal zelf in K8. 

KCS is een strategische partner, die ook met onze klanten mee denkt over optimaliseer van processen en de inzet van software. Wij denkenmee met onze klanten en delen onze kennis over de branche en hoe je echt het beste resultaat uit onze oplossingen kunt halen.

K8 – Lokaal of in de Cloud
Voor nog meer flexibiliteit en schaalbaarheid kan K8 gehost worden in onze KCS Cloud. Onze Cloud oplossingen ondersteunen jouw groei zodat je je nooit zorgen hoeft te maken over hardware gerelateerde beperkingen en kosten. Wij nemen alle dagelijkse zorgen over het hosten van jouw K8 systeem weg en bieden een reeks van disaster recovery en bedrijfscontinuïteits opties aan. 

Inkoop, Voorraad, Verkoop en Service
Alle modules binnen K8 zijn ontwikkeld voor de handel en bieden verregaande ondersteuning bij de belangrijkste taken als inkoopmanagement, voorraadbeheer, verkoop en service. 

High performance database

K8 wordt geïmplementeerd op een Oracle database. Onze langdurige relatie met Oracle heeft voortdurend voordelen opgeleverd voor onze klanten, klein of groot, door middel van eerdere beschikbaarheid van Oracle releases en goed inzicht in hoe de technologie van Oracle praktische en zakelijke voordelen op kan leveren voor onze klanten.

Mobiele Apps
Wij bieden verschillende apps en oplossingen aan die integreren met K8, zodat jouw bedrijf zich kan aanpassen aan de steeds veranderende omstandigheden. Of je nu op zoekt bent naar een app om de leveringen op locatie te optimaliseren of de nauwkeurigheid van orderpicken in het filiaal te verbeteren, wij hebben de oplossing die aan de behoeften van jouw bedrijf voldoet.

ePick

Verbeter de nauwkeurigheid van het orderpicken:

– Picklijsten direct beschikbaar op jouw mobiele apparaat

– Fouten verminderen en het pickproces versnellen

– Verbeteren van efficiëntie, leveren van een verbeterde klantenservice

ePod

Lever de juiste producten op het juiste moment met deze oplossing voor elektronische aflevering.

– Klantenservice verbeteren

– Elektronisch handtekeningen vastleggen

– Automatisch updates verzenden naar jouw ERP software

eReceipts

Inkomende goederen snel en nauwkeurig inboeken en verwerken

– Minder tijd besteden aan handmatig registeren van goederenontvangst

– Lever goederen op tijd aan jouw klanten

– Maak direct orders klaar voor verwerking


Systeem focus:

Groothandel en dsitrubutie, waaronder: Technische Groothandel, Houthandel. Bouwmaterialen, Verpakkingen, Sanitair en Installatie, Automotive Aftermarket en meer


Product screenshots

Contact

Nieuwe Gouwe OZ 2j, 2801 SB Gouda
088-8543 543
www.kerridgecs.nl
Rutger Scherpenhuysen
rutger.scherpenhuysen@kerridgecs.com

Copyright IPL